Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното и степените

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Мерси за инфото.Утре пак ще лежа под любимата...
    ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

    Comment


    • #47
      при мен днес се появи този проблем не работи на 1,2,3 а само на 4-та степен прочетох темата но неможах да разбера къде точно се намира тоя термобушон ако правилно съм разбрал трябва да сваля от пасажерската страна долу в краката платмасата която е за духалката ли.. друго нещо?
      -------------------------------
      ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
      ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
        ...прочетох темата но неможах да разбера къде точно се намира тоя термобушон...
        А като я прочете забеляза ли ей това мнение на страница 3..?
        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...7&postcount=45
        По-ясно от това, поне аз не мога да си представя как би могло да стане...

        Comment


        • #49
          да видях го отивам да го правя
          -------------------------------
          ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
          ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

          Comment


          • #50
            bobi_kz -Ако ще слагаш нов,само не запоявай с поялник.Това е термозащита,можеш да сложиш направо една жица на нейно място за мост.
            146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

            Comment


            • #51
              да да няма да запоявам ще го направя със жичка ама без спойка а може направо да купя от някъде такъв резистор ли как се води хах
              -------------------------------
              ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
              ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

              Comment


              • #52
                Click image for larger version

Name:	Термозащита за парно.jpg
Views:	1
Size:	20.3 Килобайта
ID:	2305727 Това под серпентините е термозащитата ,но това е от друга кола.
                146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                Comment


                • #53
                  значи немога да се ориентирам нещо по тия снимки сори ама не съм някъв майстор та въпроса ми е централната конзола маха ли се и тя за да мога да махна пластмасата която е с жапката?? иначе махнах отдолу пластмасата но там няма такова нещо да не би при мен да не е там или да не е същото?
                  -------------------------------
                  ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                  ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                  Comment


                  • #54
                    свалих въпросния бушон при мен по скоро мяза на тоя по-горе който колегата vlado_iv е качил махнах тоя резистор сложих медна жичка тръгна в момента си върти на всички степени въпроса ми е има ли значение каква е жичката ако е по-тънка възможно ли е да върти по-слабо на 1 2 и 3 степен или няма значение?
                    Last edited by bobi_kz; d.m.y г., 17:46.
                    -------------------------------
                    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                    Comment


                    • #55
                      в тая джаджа имаш 3 мощни резистора вързани последователно. на първа степен захранването минава и през 3-те транзистора, на 2-ра минава през 2 , а на 3-та през 1. на 4-та цялото нещо се байпасва.
                      за да не ти работят 1,2 и 3-та степен имаш тия възможности :
                      1- изгорял термобушон /ти казваш че си го сменил/
                      2- прекъснало мощно съпротивление и то това между 1-ви и 2-ри крак на кутийката което е общо и за 3-те степени
                      3- проблем в ключа или инсталацията

                      по точка 2 може да провериш резисторите с мултицет или направо да провериш точка 3. това става като на буксата която влиза в таблото окъсиш пин 1 и 4, после 1 и 3 и после 1 и 2 като и в същото време завърташ врътката на съответните позиции. ако е наред инсталацията и ключа и в 3-те случая вентилатора ще се включи на макс. след това ще си сигурен че проблема ти е в резистора по точка 2.
                      точка

                      Comment


                      • #56
                        проблема при мен е решен оправих го в момента работят всички степени.. ама се чудя дали да не намеря такъв резистор щото в момента съм сложил медна жичка пречи ли нещо?
                        -------------------------------
                        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
                          проблема при мен е решен оправих го в момента работят всички степени.. ама се чудя дали да не намеря такъв резистор щото в момента съм сложил медна жичка пречи ли нещо?
                          Можеш и така(побългаряване е),желателно е да се направи както е оригинално.В завода е мислено,проектирано,изчислявано,пробвано,изпробван о и..........
                          Мой съвет,носи го на някой ЕЛ техник,да ти го направи,но носи и този изгорелия за да му види параметрите.Иначе термозащитата струва около(по спомен) 1-3лв.
                          П.П. Аз от 4год.ползвам 2 духалки за топлене зимата без такава защита.
                          Дано да съм бил изчерпателен и полезен.
                          146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                          Comment


                          • #58
                            ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:31.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • #59
                              Колеги благодаря за съветите!

                              Comment

                              Working...
                              X